Laatste loodjes - Reisverslag uit Trelew, Argentinië van marcella hemert - WaarBenJij.nu Laatste loodjes - Reisverslag uit Trelew, Argentinië van marcella hemert - WaarBenJij.nu

Laatste loodjes

Door: Sab en Mars

Blijf op de hoogte en volg marcella

15 Mei 2005 | Argentinië, Trelew

ZIJN JULLIE HET OOK ZO SPUUGZAT??????????!!!!!!!?????????????????????????????!!!!

  • 16 Mei 2005 - 09:42

    Geertje:

    Spuugzat van het maken van de scriptie? of heimwee naar nederland kan ik me niet voorstellen grapjurken

  • 16 Mei 2005 - 13:08

    CJUAN COMODORO:

    HI, MARS: te escribí un e-mail, pero pero me fue devuelto. Probablemente lo tenga mal escrito. Te pido que me escribas así me queda registrado. Saludos a todas y pasenla bien.

    Besos y abrazos.

  • 16 Mei 2005 - 13:45

    Tomba:

    Ik (en met mij velen) ben het zeker spuugzat..Zo zat zelfs dat ik er maar mee mee gestopt ben en mijn afstuderen maar met 2 mndn heb uitgesteld...Moet kunnen toch....? Bedoel:wat zijn nou twee maanden op een heel mensenleven?!?

  • 16 Mei 2005 - 16:56

    Froukje:

    jaaa... maar nog eventjes... en de gedachte aan bijna klaar... is wel goed.. dus probeer ik maar gewoon nog effies door te werken zodat we straks echt een (verdiende) vakantie hebben... heb zin jullie weer te zien! zet um nog even op, maar dat gaat vast wel lukken!!! dikke zoenen, froukje

  • 17 Mei 2005 - 15:57

    Rianne:

    even troch byte vrouwen!! &dan binne jimme helemaal klear!! suc6 dermei!

  • 17 Mei 2005 - 20:24

    Leonie:

    Hey lieverds, terwijl jullie nu in Flor´s appartement zitten te typen, speur ik Bs.Aires even af naar iets eetbaars...
    Dikke zoen van Leonie
    PS: ik zeg, maak die scrip maar snel af want er lopen hier meer guapos rond dan je in de afgelopen 3 maand hebt gezien!!!
    Chauchau

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Trelew

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2005

DIT NOOIT MEER

18 Mei 2005

Bijna dood....

15 Mei 2005

Laatste loodjes

29 April 2005

afscheid

08 April 2005

Dichos
marcella
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 137
Totaal aantal bezoekers 16097

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: