Bijna dood.... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marcella hemert - WaarBenJij.nu Bijna dood.... - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marcella hemert - WaarBenJij.nu

Bijna dood....

Door: Sab en Mars

Blijf op de hoogte en volg marcella

18 Mei 2005 | Argentinië, Buenos Aires

de laatste 25 uur zijn net ingegaan (hah jullie zijn al 5 uur verder!oh hier klopt iets niet....)...we zijn er bijna geweest maar we gaan het redden! we hebben net nog ff al onze spaanstalige kennissen ingeschakeld voor een beetje feedback want van die NHTV hoef je nix te verwachten (DUH!!!Utopie)

Thanx for alle support, sorry voor het gebrek aan leesvoer de afgelopen tijd maar dat maken we goed (als we tenminste nog achter dat beeldscherm KUNNEN zitten na morgen.....)en gelukkig blijft er hier maar liefst 1,5 week vakantie over....

Succes aan alle lotgenoten, we weten wat julie doormaken....ikzeg: DIT NOOOOIT MEER

  • 18 Mei 2005 - 07:35

    Froukje:

    hee meisjes, jullie zitten er echt doorheen met die scriptie ee??? maar straks is t af, en dan heb je t toch ff gedaan!!! dan heb je feestjes, vakantie, borreltjes.. en nog meer verdiend!!! het eind is in zicht en het geeft wel een goed gevoel... nhtv.. goedbye.... en aan iets nieuws beginnen, maar eerst: vakantie!!! en jullie zien natuurlijk... maak wat moois van jullie verslag!!! en geniet nog van de laatste weken!!! dikke zoenen, froukje

  • 18 Mei 2005 - 08:29

    Loes:

    Whaaa! Ik dacht dat het niet op die laatste 5 dagen aan zou komen, maar dat doet het dus wel! Moet nog zo veel doen, echt niet normaal. Heel veel succes iedereen en ik zie alles wel verschijnen!

    Ben stiekum wel een beetje blij dat jullie weer thuis komen!

  • 18 Mei 2005 - 10:36

    Anneloezzzz:

    He Marsie,

    Blij te horen dat je in ieder geval nog leeft! En ik vind het ook weer erg fijn dat je weer thuis komt, want je bent nu wel weer lang genoeg geweest!!! Reis ze nog even en tot heel snel!!! Dikke x Loezie

  • 18 Mei 2005 - 16:43

    Leonie:

    Ik zeg, ik zeg nog zo, zeg 's!! Ik moet zo lachen om alle uitspraken die we van elkaar overnemen: Oh jongens, das echt niet best! Maar ik zeg, acá estamos, así es la vida en dijo el otro.
    Lieverds, kheb mucho respeto voor alle úren die jullie zitten te zwoegen en ben blij dat dit jullie laatste dagje is want die vakantie hebben jullie 1.000% verdiend hoor!
    En vanavond toasten we even met n lekker wijntje (eerst de Vino Toro zoeken, die móet hier gewoon te vinden zijn, nét als de Nutella :P) op de komende weken reizen.. Vamos a disfrutar a full!!
    Guapas, ik hou van jullie, en ga nu n sprintje trekken naar de bodega om de Vino Toro te kunnen bemachtigen.
    Chauchau, beso e abrazo grande xxx

  • 18 Mei 2005 - 19:05

    Doortje:

    Lieve Mars en Sabien,

    Heel erg veel succes met de laatste loodjes!! You can do it!!!Nog een paar weekjes en dan zijn jullie officieel geslaagd (dat neem ik maar vast aan, ik ken je mars ;)) Ik heb er zo n zin in jullie weer te zien!! Nogmaals mucha suerte y hasta pronto!!
    xxx Dorien

  • 19 Mei 2005 - 05:04

    Leonie, Otra Vez...:

    Ja, je wordt hier 3.5 maand lang bijna doodgegooid met typische uitspraken en dan vergeet je er tóch nog n paar...
    Supuestamente wil ik toch nog wel even kwijt, evenals digamos, noscierto, todas las vacas son tuyas (y los toros también), otra época, ratito, en vino toro toch wel als hoogtepunt, of toch acá estamos, así es of dijo el otro???
    Goed, t is nu 01.49 am en ik ga jullie even weer losmasseren om weer verder te kunnen typen...
    Ciaobellas, dikke zoen en veel liefzzzz

  • 19 Mei 2005 - 05:10

    Laatste X..:

    Vergeet ik de mooiste nog...:
    (tromgeroffel..prrrr!!!)
    PRÁCHTIG!!!

  • 20 Mei 2005 - 21:04

    Geertje:

    Houd wel wat in als ik die reacties allemaal zo lees heb daar natuurlijk geen kaas van gegeten. He veel plezier nog daarzo

  • 28 Mei 2005 - 08:09

    Katja:

    he chica's
    ik weet niet hoever jullie nu zijn maar nog heel veel sterkte!!!! ik ken het gevoel...wil ook nooit meer maar straks ben je zooooooo blij!!! believe me!!!
    dikke xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2005

DIT NOOIT MEER

18 Mei 2005

Bijna dood....

15 Mei 2005

Laatste loodjes

29 April 2005

afscheid

08 April 2005

Dichos
marcella
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 121
Totaal aantal bezoekers 16098

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: