Dichos - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marcella hemert - WaarBenJij.nu Dichos - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marcella hemert - WaarBenJij.nu

Dichos

Door: Sab en Mars

Blijf op de hoogte en volg marcella

08 April 2005 | Argentinië, Buenos Aires

Typische “dichos”* uit Senguer:

•Een goed begin is t halve werk (en daar blijft t dan ook bij…)

•Één windvlaag maakt meteen winter (maak die mensen maar eens duidelijk dat t net herfst is…)

•‘t Ene oor in, en daar blijft t ook (stof)

•Met de uitnodiging komen als t feest al voorbij is

•Wonen in Senguer…wereldvreemd zijn en wereldvreemd blijven

•Beter één uitstervende vissoort aan de haak, dan t haakje aan je sjaal

•Wie waagt, wint niet

•Als er één schaap over de weg is, volgt er een hele kudde

•Beter laat dan vroeg gepland

•Stilte voor, tijdens én na de storm

•Wat niet weet, wat wél deert (je wilt ook wel eens iets te weten krijgen)

•De gulden middenweg ontbreekt

•De morgenstond heeft mate in de mond

*) spreekwoorden

  • 08 April 2005 - 07:42

    Froukje:

    ee lieve meisjes, wat een leuke fotootjes weer!!! Leuk om jullie weer eens te zien zo!!! superomgeving ook.. wowdiepowdie! ben benieuwd naar al jullie foto's als jullie straks thuis zijn... enne.. is t nu echt koud daar? ik zie allemaal sjaals en dikke jassen... maar hoop dat jullie nog geweldige tijd hebben, maar dat gaat vast wel lukken... zet um op nog!!! en van mijn kant hoop ik dat jullie snel weer thuis zijn!! t lijkt alweer erg lang gelee dat we jullie op schiphol uitzwaaiden... Dikke zoenen, froukje

  • 08 April 2005 - 08:00

    Anet:

    HA Mars en Sabine,

    Ik heb me weer even helemaal bijgelezen. Ik denk dat jullie als je thuis komt last zullen krijgen van ontwenningsverschijnselen.Want hier is het alles behalve rustig.
    Leuke verhalen en mooie foto's, ben benieuwd naar alle foto's als jullie terug zijn. Veel plezier nog en Succes. Pas goed op elkaar!

    Liefs Anet

  • 10 April 2005 - 11:25

    Nathalie:

    Leuke foto's hoor! En fijn dat de scriptie bijna af is... Tijd om rond te reizen dus! Veel plezier verder...

  • 11 April 2005 - 13:39

    Leonie:

    Lieve chickies, de dichos kloppen helemaal, maakt niet uit of je in the middle of nowhere woont, of in de 'stad'...
    Wat zijn de foto's weer gewéldig!!! Vooral de begrafeniswagen van Colo waar je je deur nooit zelf openkrijgt, en met achter'ruit' van hout ;)
    En hoe was 't weekend zonder huisgenoot? (wish I was there...)
    Gekke rakkers van me, ik bel jullie gauw, en tot over 'n paar weekjes!!!
    Chau, beso e abrazo grande de Leonie

  • 11 April 2005 - 20:55

    Geertje:

    Meteen na jou telefoontje (super) weer even op de website gekeken met Marco. Harstikke tof. succes xxx

  • 11 April 2005 - 21:28

    Charissa:

    Hey lieverds,

    Wat maken jullie toch weer veel mee. The pictures are very beautiful!!
    Ik ben erg aan het stressen voor de scriptie, maar ja het gaat wel lukken. Ik hoop dat ik snel weer leuke en interessante verhalen te horen krijg. Huggies and kussies XXX Y un brasa

  • 12 April 2005 - 22:30

    Rianne:

    prachtige!?! (he sabje) foto's!! zou graag ff om het hoekje willen kijken hoe jullie daar met zn tweetjes zitten! wat een andere wereld, dacht dat ik wel wat gewend was na guatemala!! :-)

  • 21 April 2005 - 00:29

    Jochem:

    Hey dames,
    Weten jullie toevallig al wanneer jullie in Mendoza gaan rondhangen/boel onveilig maken?

  • 23 April 2005 - 08:40

    Babs:

    Hejhej..ik heb last van studieontwijkend gedrag dus ik dacht: laat ik me maar weer eens bijlezen over jullie avonturen daar! Wow, wat een foto's, die van die 2 pinguins is echt méésterlijk :D! Hoop snel weer nieuws van jullie te krijgen!! Tot snel en succes met alles! Veel besos uit Nederland!!!!

  • 25 April 2005 - 10:44

    Dorien:

    hee mars en sab!
    het wordt weer tijd voor een berichtje hoor, ik mis het wel...leven jullie nog? Of komen jullie niet zo vaak meer naar de bewoonde wereld?? Hier ist bijna koninginnedag, ik zal je missen marsie!!
    Dikke kussen (besos)
    Doortje

  • 25 April 2005 - 21:45

    Leonie:

    Nou, ik ben 't helemaal met Dorien eens, tijd voor n nieuw avontuur!!
    Succes nog met alles, en spreek jullie snel,
    liefs van Leonie

  • 26 April 2005 - 12:15

    Froukje:

    jaaa.. ik vind t eigenlijk ook wel weer tijd worden voor n berichie.. ik kan me namelijk ook niet voorstellen dat jullie helemaal niks meemaken.. dus sab en mars.. waar zijn jullie?????

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Buenos Aires

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

21 Mei 2005

DIT NOOIT MEER

18 Mei 2005

Bijna dood....

15 Mei 2005

Laatste loodjes

29 April 2005

afscheid

08 April 2005

Dichos
marcella
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 16103

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: