Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marcella hemert - WaarBenJij.nu Buenos Aires - Reisverslag uit Buenos Aires, Argentinië van marcella hemert - WaarBenJij.nu

Buenos Aires

Door: marcella

Blijf op de hoogte en volg marcella

03 Februari 2005 | Argentinië, Buenos Aires

iiiHola a todos!!!
daar zijn we dan,por fín,na een lange & slopende reis in Buenos Aires! En t is in één woord...:GEWELDIG!!!we zitten dan volgens Florencia ook in een mooie wijk, maar tis echt een superstad, met de mooiste mensen (mannen maar (helaas)ook vrouwen)ever , lekker warm en zonnig, veel winkels en leuke terrasjes, zuidamerikaanse sfeer (voelden ons meteen thuis) maar níet alle vervelende trekjes. Je wordt bijvoorbeeld niet lastiggevallen, aangesproken & nagefloten door elke man, de taxichauffeur hield zich wonder boven wonder aan de maximum snelheid en ook al zijn de prijzen net zo laag als in bijvoorbeeld Peru alles is wel van betere kwaliteit...Maar na die 28 uur dat wij bezig zijn geweest om op de plaats van bestemming te komen zijn we nu eigenlijk doodmoe...net even de stad in geweest met florencia en strax gaan we eten met fernando, onze soort van supervisor hier...en we hopen dat we de komende vier dagen nog lekker veel vrije tijd hier hebben want ik denk dat we ons hier prima kunnen vermaken!
Un beso de Argentina!

• 04 Februari 2005 - 09:37

Sannie:

Oh wat heerlijk klinkt dat! Ik kan niet wachten tot de foto's komen! Geniet ervan en veel mailen he! Kus!
    Mars: IK MIS JE! En het HUIS mist je nog meer!!!!!!!

• 08 Februari 2005 - 09:16

Loezie:

He Marsie!! Ben weer eens superjaloers op je!!! Klinkt allemaal geweldig! Geniet er van en werk ook nog een beetje aan je stage, he?!! Liefs Loezie

• 11 Februari 2005 - 15:28

Frouk:

hee mars en sab, hoe is het nou daar??? Ik hoop echt dat jullie internet hebben daar, is voor ons erg leuk maar voor jullie heel handig!! jullie eerste stories waren in ieder geval al super. en we blijven jullie daar in de gaten houden hoor! geniet ze!!! een hele dikke zoen, froukje