Sarmiento - Reisverslag uit Sarmiento, Argentinië van marcella hemert - WaarBenJij.nu Sarmiento - Reisverslag uit Sarmiento, Argentinië van marcella hemert - WaarBenJij.nu

Sarmiento

Door: marcella en Sabina

Blijf op de hoogte en volg marcella

13 Februari 2005 | Argentinië, Sarmiento

Nou daar zitten we dan...sinds woensdagavond in Sarmiento. Sarmiento ligt midden in Patagonia, en t landschap bestaat voornamelijk uit vlaktes vlaktes en vlaktes. De bewoners van sarmiento zelf zijn een mengeling van welshe, nederlandse, italiaanse, spaanse, russische, indiaanse en wie weet wat nog meer-afkomst waardoor je heel komisch af en toe nederlandse achternamen tegenkomt!dit is niet onze plaats van bestemming, we moeten nog naar Alto Rio Senguer, twee uur verderop en wachten nu met smart op vervoer...:)

• 13 Februari 2005 - 17:39

Familie Strijbis:

wij hebben je niet meer gesproken voordat je vertrok, wensen je dus nu alsnog een goede tijd in het land van onze toekomstige koningin.
    XXX van bmre&h

• 14 Februari 2005 - 07:22

Ingie:

Marsie!!

Echt leuk deze site met foto's enzo! Jammer dat we gister niet meer echt konden chatten. Heb je Daan en mij nog gezien? Succces met wachten!! En veel plezier, dikke kus Ing

• 14 Februari 2005 - 09:37

Stefan:

hey skijuf,

leuke site ik ga hem in de gaten houden! jullie hebben het wel naar je zin volgens mij ik ga nog even foto's bekijken veel succes&plezier verder!